مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع نوزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

مديريت ارتباط با مشتري (CRM)واژه CRM مخفف Management Customer Relationship) ) يا مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستم راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابط قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان رمز موفقيت هر کسب و کار است. CRM را مي توان مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثربخشي فعاليت هاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يک جا جمع آوري کنيم ThuyUyen, 2007: 103)). مديريت ارتباط با مشتري رويكردي استراتژيك است كه در ارتباط با بهبود ارزش ذينفع از طريق توسعه ارتباطات مناسب با مشتريان و بخش هاي مشتري كليدي است.

 

 

مديريت ارتباط با مشتري قابليت هاي بالقوه استراتژيهاي بازاريابي ارتباط و تكنولوژي اطلاعات را در جهت ايجاد روابط بلندمدت سود ده با مشتريان و ساير ذينفعان كليدي پيوند مي دهد. مديريت ارتباط با مشتري فرصت هاي بسياري براي به كارگيري داده ها و اطلاعات در جهت شناخت مشتريان و خلق ارزش مشترك ايجاد مي كند. اين امر مستلزم ادغام چند كاركردي از فرايندها، افراد، عمليات ها، قابليت هاي بازاريابي است كه از طريق اطلاعات، تكنولوژي و برنامه ها ميسر مي گردد Adrian, 2005: 170)).

 

 

 

 

عناصر اصلي مديريت ارتباط با مشتري

محتواي استراتژي CRM شامل شش شاخص به هم پيوسته مي باشد که توسط اتول و دونالدسون  در سال (2002) مطرح شد که عبارتند از (Osrenkoe & Bennani, 2007: 144).:

1)    تاکيد روي کيفيت: خدمات ضعيف، دليل اصلي شکست کسب و کار مي باشد. محصول به تنهايي کافي نمي باشد و کيفيت خدمات به عنوان کليد اصلي موفقيت يک کسب و کار محسوب مي شود.

 

2)    اندازه گيري رضايت مشتري و مديريت خدمات به مشتري: اين موضوع اشاره به درک کردن و مشخص نمودن مزاياي مختلفي دارد که قبل از خريد مشتري براي آن وجود دارد. هم چنين بايد فاصله بين انتظارات و عملکرد پس از فرايند خريد مديريت شود. 

 

3)    سرمايه گذاري روي کارکنان: روابط داخلي نيز به اندازه روابط خارجي مهم هستند. اجراي رابطه گرايي تنها مي تواند از افرادي که در سازمان، اهداف و استانداردهاي تعيين شده را درک کنند حاصل آيد. 

 

4)    حفظ گفتگو با مشتريان: ايجاد روابط بلند مدت به عنوان يک موضوع کليدي در CRM به شمار مي رود. شرکتهايي که به ترجيحات تک تک مشتريان گوش فرا مي دهند، تمايل بيشتري به حفظ و تبديل آنها به مشتريان وفادار دارند. 

 

5)    تعيين اهداف واقعي و عملکرد هاي قابل حصول: سازمان ها بايد تا حد ممکن به نحوه ادراک و برداشت مشتريان از عناصر مختلف پيشنهادي به آنها پي ببرند.

 

6)    مواجهات مبتني بر روابط: اين موضوع به معني در دسترس بودن هر دو گروه از مشتريان داخلي و خارجي به منظور داشتن رفتار منعطف و واکنش پذير مي باشد. در عمل همواره فاصله اي بين آنچه شرکت انجام مي دهد و آنچه بايد انجام دهد و مطلوبترين چيزي که بايد انجام مي داد وجود دارد. با کمک رابطه گرايي مي توان با نيازهاي هريک از مشتريان سازگاري پيدا نمود.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

شکل 1-1) مدل تحقیق    6
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    10
2-1-1) مقدمه    11
2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    11
2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-4) عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    13
2-1-5) اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    14
2-1-6) مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    15
2-1-7) اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-1-8) انواع سیستم های CRM    16
2-1-9) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    17
2-1-1) مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری    18
2-1-2) مدل استراتژیک CRM    19
2-1-3) رابطه CRM و ساختار سازمانی    20
2-1-10) روندهای ارتباط با مشتریان    23
2-1-11) توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    25
2-1-12) فرایند مدیریت امور مشتری    26
2-1-4) فرایند کلی مدیریت امور مشتریان    26
2-1-5) رابطه CRM با عملکرد بازاریابی    27
2-1-13) رابطه CRM و عملکرد    2

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

مبانی نظری سلامت روانی

مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روان پیشینه پژوهش سلامت روان مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری سلامت روانی در پژوهش های روانشناسی دانلود مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری و پیشینه سلامت روانی بررسی نظریه های سلامت روانی…

پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین

پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین پروتکل برداشت بین بانکی (IWP) در بانکداری راستین تعریف بانکداری راستین زیرسیستم‌های IT بانکداری راستین ناکارائی عملیات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جانباز 40 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق جانباز 40 صفحه فصل دوم پایان نامه جانباز مبانی نظری جانباز پیشینه تحقیق جانباز پیشینه داخلی جانباز پیشینه خارجی جانباز پیشینه پژوهش جانباز پیشینه نظری جانباز ادبیات نظری جانباز چارچوب نظری جانباز رفتن به سايت…

مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی

مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر تمایل به کارآفرینی سازمانی کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی تمایل به کارآفرینی سازمانی در صنعت بانکداری بررسی عوامل موثر بر تمایل به کارآفرینی سازمانی شاخص هاي…

طرح ریزی و امكان سنجی احداث كارخانه

طرح ریزی و امكان سنجی احداث كارخانه طرح ریزی امكان سنجی مدیریت ایمنی تولید شیشه و آینه طراحی و احداث كارخانه دانلود پایان نامه رشته ایمنی صنعتی طرح ریزی و امكان سنجی احداث كارخانه دانلود پایان نامه صنایع سیستم همکاری…

پرسشنامه وسواس فکری و عملی مادزلی با نمره گذاری، روایی و پایایی

پرسشنامه وسواس فکری و عملی مادزلی با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : تفسیر پرسشنامه وسواس مادزلی دانلود پرسشنامه وسواس مادزلی کلید نمره گذاری پرسشنامه وسواس مادزلی پرسشنامه وسواس اجباری مادزلی دانلود پرسشنامه وسواس فکری عملی مادزلی پرسشنامه…

پروپوزال ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

پروپوزال ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع پروپوزال…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مهارت های هیجانی 35 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مهارت های هیجانی 35 صفحه فصل دوم پایان نامه نظریه های مهارت های هیجانی مبانی نظری نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه تحقیق نظریه های مهارت های هیجانی پیشینه پژوهش نظریه های مهارت…

پاورپوینت معماری سازمانی و بازمهندسی فرآیندها

پاورپوینت معماری سازمانی و بازمهندسی فرآیندها پاورپوینت معماری سازمانی پاورپوینت بازمهندسی فرآیندها پاورپوینت اصول معماری سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری سازمانی و بازمهندسی فرآیندها جهت رشته معماری در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود درخانواده 82 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه روابط عاطفی موجود در خانواده مبانی نظری روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه تحقیق روابط عاطفی موجود در خانواده پیشینه داخلی روابط…

استخراج مس از منابع اکسیدی در معدن مس سونگون

استخراج مس از منابع اکسیدی در معدن مس سونگون مس سونگون بهره برداری مس کانسنگ اکسیدی روش هیدرومتالورژی استحصال مس هیدرومتالورژی مس استخراج مس به روش هیدرومتالورژی استخراج مس از منابع اکسیدی کانسار پرفیری مس سونگون استخراج مس از منابع…

کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی دکتر مجید محمود علیلو و محمد امین شریفی

کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی دکتر مجید محمود علیلو و محمد امین شریفی کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی دکتر مجید محمود علیلو و محمد امین شریفی رفتن به سایت اصلی کتاب : رفتار درمانی…

پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی

پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل اقتصادسنجی دکتر ابریشمی به تعداد 22 فایل پاورپوینت قابل ویرایش - برای هر فصل بصورت فایل جدا مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   فصل…

پاورپوینت نماهای ساختمانی خشک در 53 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و دیتایل های اجرایی و توضیحات فنی

پاورپوینت نماهای ساختمانی خشک در 53 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با تصاویر و دیتایل های اجرایی و توضیحات فنی پروژه پاورپوینت نماهای ساختمانی خشک رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت نماهای ساختمانی خشک…

پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع جبران خدمت کارکنان

پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع جبران خدمت کارکنان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع…

پاورپوینت استرس شغلی

پاورپوینت استرس شغلی پاورپوینت استرس شغلی ppt پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن پاورپوینت استرس شغلی در پرستاران پاورپوینت استرس شغلی چیست پاورپوینت مدیریت استرس شغلی+ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استرس شغلی جهت رشته روانشناسی در قالب 22…

پرسشنامه بررسی رابطه بین یادگیری و نوآوری سازمانی با توسعه خدمات سازمانی و عملکرد مالی

پرسشنامه بررسی رابطه بین یادگیری و نوآوری سازمانی با توسعه خدمات سازمانی و عملکرد مالی پرسشنامه یادگیری و نوآوری سازمانی پرسشنامه توسعه خدمات سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه یادگیری سازمانی پرسشنامه نوآوری سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی رفتن به سایت اصلی…

پاورپوینت کاربرد فسیل ها

پاورپوینت کاربرد فسیل ها پاورپوینت کاربرد فسیل های راهنما پاورپوینت کاربرد فسیل ها در زمین شناسی پاورپوینت كاربرد فسيل ها چيست پاورپوینت کاربرد فسیل ها به صورت تصویری پاورپوینت كاربرد فسيل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد فسیل…

پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی

پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی تأثیر محیط گرم بر فعالیت های ورزشی ما چگونه تغییر دمای بدن را حس می کنیم بافت هایی که باعث…

بررسی مقایسه ای و مفهومی دین از نظر فقها و حقوقدانان

بررسی مقایسه ای و مفهومی دین از نظر فقها و حقوقدانان دین از دیدگاه فقهای امامیه دین از دیدگاه حقوقدانان تفاوت دین حقوقی و فقهی مقایسه دین با برخی نهادهای حقوقی مشابه بررسی و تحلیل ذمه دیدگاه های مختلف مکاتب…

بررسی فریب در ازدواج در حقوق کیفری و مدنی ایران

بررسی فریب در ازدواج در حقوق کیفری و مدنی ایران خیار تدلیس در ازدواج پایان نامه فریب در ازدواج پایان نامه تدلیس در ازدواج ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج نحوه ضمانت اجرای کیفری…

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی و فنی

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی و فنی پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت و برنامه ریزی با عنوان مقایسه مدیران زن و مرد از لحاظ توانمندی ادارکی…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فعالیت های پیشبرد فروش مبانی نظری فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه تحقیق فعالیت های پیشبرد فروش پیشینه داخلی فعالیت های پیشبرد فروش…

پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی

پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی کلمات کلیدی : پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نظریه یادگیری - سازنده گرایی به تعداد 30 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   بعضی مباحث مطرح…

بررسی و تشریح نظریه های روانشناسی شخصیت

بررسی و تشریح نظریه های روانشناسی شخصیت نظریه های شخصیت انواع نظریه های شخصیت ویژگی های شخصیت شاخص های شخصیت نظریه های شخصیت یونگ نظریه های شخصیت عاملی آیزنک نظریه های شخصیت عاملی شخصیتی نئو دانلود تحقیق نظریه های شخصیت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *